Doprava a platba




Kurýrní služba (PPL, FOFR, DPD, GEIS):

Jedna z nejrychlejší možností dopravy přímo k rukám adresáta, tuto službu doporučujeme zejména tehdy, jestli Vám nevyhovuje dodání do výdejního místa a zároveň si objednáváte zboží s povahou nevyžadující speciální dopravu a zacházení.

Kurýrní společnost pro Vaší objednávku vybíráme vždy podle okolnosti a povahy objednaného zboží.

Cena s DPH: 100 Kč, celková cena s dobírkou 130Kč s DPH

Kurýrní služba ADR (FOFR ADR):

ADR je služba pro balíky, které obsahují zboží, jenž nelze zaslat běžnou formou tj. baterie, laky, oleje, spreje (ůplný seznam byl zvěřejněn ve Sbírce mezinárodních smluv pod č. 65/2003) a je nutné dbát zvýšené opatrnosti při manipulaci.  

Kurýr - ADR : Cena s DPH: 290 Kč, celková cena s dobírkou 320Kč s DPH

Kurýrní služba Paleta (FOFR Paleta):

Kurýrní služba “Paleta” je specializovaná přepravní služba díky, které Vám můžeme poslat zboží, jenž nejde (případně je nerentabilní) zaslat běžnou balíkovou službou. Mezi zboží vyžadující tuto přepravní službu patří zejména nadrozměrné zboží dodávané na paletě.

Kurýr - Paleta : Cena s DPH: 1 600 Kč, celková cena s dobírkou 1 500 Kč s DPH

U určitého zboží, zejména většího a těžšího příslušenství mohou být účtovány manipulační poplatky z důvodu ztížené manipulace. Konečnou cenu přepravu budete mít v souhrnu objednávky.



Informace:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

dopravazdarma.png

 



Doprava zdarma při objednávce nad 2 000 Kč
:

Doprava zdarma se vztahuje k přepravě pomocí obyčejné balíkové služby a PPL Parcel Boxu.

Nelze využít na zboží vyžadující ADR přepravu (oleje, baterie nebo nebezpečné zboží) nebo na zboží přepravované na paletě.

Sleva se nevstahuje na případnou dobírku.

Sleva je platná pouze při přepravě na území České republiky.

 

 

 




Vrácení zboží

Zboží u nás můžete vrátit standardně do 14dní bez udání důvodů (platí pro on-line prodej). Dále dle platné legislativy v pozdějších předpisech.

Nejde vrátit produkty u kterých došlo rozbalením/otestováním k znehodnoceni, příkladem se jedná o olejové filtry, které po nasazení již nejde znova použít. Pokud si nejste jisti, že produkt je přesně ten co hledáte, tak nás nejprve kontaktujte, s výběrem Vám rádi pomůžeme.

Nikdy neodesílejte vratky bez předchozího potvrzení a zároveň nikdy neodesílejte vratky s dobírkou, takové balíky nebudou přijaty a přepravní společnost Vám je vrátí zpět a to bez náhrady poštovného.



Postup pro vrácení zboží:

1. Přihlašte se do svého účtu

2. Otevřete si historii objednávek

3. Vyberte objednávku obsahující produkty, které chcete vrátit

4. V objednávce zvolte předměty k vrácení a potvrďte výběr.

5. Následně balík řádně zabalte a pošlete zpět na adresu odesílatele (sídlo firmy)

6. Po kontrole vráceného zboží a podepsání dobropisu, který Vám zašleme po obdržení vratky, Vám budou peníze vraceny zpět na bankovní účet nebo jinou formou v závislosti na způsobu úhrady nebo vzájemné dohodě. 



V případě, že nemáte uživatelský účet:

1. Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem o úmyslu vrátit zboží

2. Obratem dostanete instrukce jakým způsobem zboží odeslat zpět

3. Balík zabalíte a odešlete na naší adresu

4. Po kontrole vráceného zboží a podepsání dobropisu, který Vám zašleme po obdržení vratky, Vám budou peníze vraceny zpět na bankovní účet nebo jinou formou v závislosti na způsobu úhrady nebo vzájemné dohodě.